El Colegio Cami del Mig moviliza a otros centros educativos de Mataró por los niños de Mali

El Colegio Cami del Mig de Mataró en Barcelona celebró la carrera Kilómetros de Solidaridad en la que estuvieron implicados también los alumnos y alumnas del IES Laia l’Arquera, de la escuela Torre Llauder y la escuela Angeleta Ferrer, en definitiva el 10 de abril tuvo lugar en Mataró toda una fiesta por la solidaridad.

El divendres 10 d’abril (FINALMENT!!!) vam celebrar el DENIP (El Dia Escolar per la No violència i la Pau). Vam fer una cursa solidària en benefici de l’organització Save the children i els nens i nenes de Malí (Àfrica). En aquesta cursa van participar tots els nens i nenes de l’escola Camí del Mig amb l’ajut dels alumnes de l’IES Laia l’Arquera i els alumnes de 5è de les escoles Torre Llauder i Angeleta Ferrer. L’anterior cursa es va haver d' anul•lar per motius meteorològics de forta ventada però sí que es van recollir els diners per Save the Children. A les 12:00 tota l’escola va cantar el Swing de la Pau a la pista. A la nostra web (https://escolacamidelmig.wordpress.com/) teniu el vídeo de la cançó per si voleu fer-ne un cop d'ull.
Moltes gràcies a tots els participants i a qui ens va ajudar a que la cursa es fes amb normalitat.

El viernes 10 de abril (FINALMENTE !!!) celebramos el DENIP (El Día Escolar por la No violencia y la Paz). Hicimos una carrera solidaria en beneficio de la organización Save the children y los niños y niñas de Mali (África). En esta carrera participaron todos los niños y niñas de la escuela Camí del Mig con la ayuda de los alumnos del IES Laia l'Arquera y los alumnos de 5º de las escuelas Torre Llauder y Angeleta Ferrer. La anterior carrera se tuvo que anular por motivos meteorológicos de fuerte viento pero sí se recogió dinero para Save the Children. A las 12:00 toda la escuela cantó el Swing de la Paz en la pista. En nuestra web (https://escolacamidelmig.wordpress.com/) tenéis el vídeo de la canción por si quereis hacer un vistazo.

Muchas gracias a todos los participantes y a los que nos ayudaron a que la carrera se hiciera con normalidad.